مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 07:302023-10-31سياسي

خبر خوب| خوش قولی رییس جمهور به نوجوان فداکار


گذشته از همدلی مردم دنیا با غزه مظلوم، حکایت از هواپیمای امداد رسان سیمرغ، تلاش دولتمردان برای یاری جوانها در امر ازدواج ، شادی محمد طاها از از خوش قولی رییس جمهور، - *آنهایی که پای حفظ ارزش ها ایستاده اند  دنیا همیشه عرصه آزمایش و ابتلاء بوده، هست و خواهد بود.

ابتلائاتی که قرار است اشرف مخلوقات پروردگار را محک بزنند تا ببیند در این وانفسای آخرالزمان چند مرد حلاج است.

مثل این یک سال اخیر که فرصتی شد تا در دنیایی که جنگ های نرم، ترکیبی و شناختی، بلبشویی از سردرگمی ها را ایجاد کرده اند، شبهه ها یکی پس از دیگری ذهن کودکان، جوانان نوجوانان و حتی بزرگ ترها و سالخوردگان را نشانه روند و عرصه ای برای آزمایش بشر شوند و باید پذیرفت که  در این وانفسا پیدا کردن مسیر روشن جز در سایه ایمان، توسل و توکل کاری دشوار است.

اما در میان افرادی که با اندک اشاره ای میدان را خالی کردند چه بسیار افرادی بوده و هستند که پای حفظ ارزش هایشان ایستاده اند و نه تنها به داشتن این اعتقاد می بالند بلکه دیگران را هم برای حفظ آرمان ها ی بلند اسلام و انقلاب تحسین می کنند.

مثل مهران رجبی که با برنامه ای دوست داشتنی و برآمده از دل جامعه با یک دنیا سادگی، صفا، صداقت و صمیمیت عزمش را جزم کرده است تا بی مهری ها و بی انصافی ها را ندیده و نشنیده بگیرد و پای خون شهدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| خوش قولی رییس جمهور به نوجوان فداکار

خبر خوب| خوش قولی رییس جمهور به نوجوان فداکار